denizincolombia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hola, bienvenido! Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Ik ben Deniz Bingöl, Culturele Maatschappelijke Vorming student te Hogeschool Utrecht. Zoals de meesten al weten, woon ik voor mijn studie nu een half jaar in Medellín, Colombia. Ik loop hier stage voor Stichting StraatkinderenMedellín: een stichting die is opgericht om achtergesteldekinderen (door armoede, verslaving geweld en/of gedragsproblemen)demogelijkheid biedt deel te nemen aan sportieve, recreatieve en culturele activiteiten.

In deze blog zal ik elke week verhalen schrijven over mijn stage en wat ik meemaak. Maar ook over mijn vrije tijd, met een culturele, sociale en toeristische bril. Ik wil hiermee de ervaringen delen die een reiziger kan gebruiken tijdens haar of zijn reis in Colombia. Denk aan tips om leuke plekken te bezichtigen maar ook veiligheid. Daarnaast wil ik zoveel mogelijk mensen inspireren om dit prachtige land te bezoeken.

‘’Gaelke dag naar buiten, wonderen wachten op jou, als je thuis blijft, gebeurt er niets.’’

Wil je op de hoogte blijven van mijn reis, avonturen en foto’s in Colombia? Dan kun je je aanmelden door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Dan ontvang je automatisch een mailtje over mijn updates!

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Nogmaals welkom en leuk dat je meereist!

Saludos,

Deniz

Reacties

Reacties

Benek

Leuk Deniz!
Wacht af je op verhalen!!
Veel plezier????

Sevinç

Leuk initiatief! Ik ga jouw blog zeker volgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!